provjobbing

Idag var jag supernervös inför provjobbningen och jag har verkligen ingen aning om hur det gick men de skulle höra av sig i nästa vecka så jag hoppas på det bästa, de ville iallafall ha papper på allt innan jag gick så det känndes ju bra. Det blir massa nytt att lära sig men jag får väl ta utmaningen för det den är. Hoppas massa på detta jobbet och får jag inte det så skall jag defenitivt söka in mig på ett annat servitörjobb, det är sjutk tacksamt att få dricks!

Efter jobbet så hann jag både med ett telefonsamtal som jag varit nervös för i flera veckor ifrån min mormor och morfar, det har ju hänt så mycket i mitt liv som de oroar sig för men samtalet gick förvånansvärt bra :)

Tacksam var jag också över att min söta Cissi ringde mig så jag fick komma till henne direkt efter jobbet och det slutade med att vi satt 6 tjejer i sängen, på golvet och i stolar på Cissis rum och bara snackade.
Också nice att jag nog lyckats ragga till mig en ny sambo till mig och Lona när vi skall flytta ihop i november :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0