invigningfest, lanseringsfest och efterfest!

Gårkvällen var helt galen!!!

EFter jobbet så fick jag skynda skynda hem och fixa mig istället för att städa, som planen egentligen var, och sen ner på STEEN & STRÖM för inviningsfest av deras 4rde våning och lanseringfest av NATT&DAG magasin.
Jag och Cecilia mötte upp och gick till shoppingsentret och det var fullt med folk och du kunde få så mycket öl, champagne, mojitos, drinkar eller vin du bara ville. A shame I don't drinkt then :P

Efter en stunds minglande hittade Moods Of Norway designerna Peder Børresen, Simen Staalnacke och Stefan Dahlquist som det slutade med att jag och Cecilia pratade halva kvällen med, drog vidare på efterfesten med och ble bjuden både på champagne och öl av :D
Fy tusan vilka trevliga killar!!!!
Den hade ju dessutom sin efterfest efter kollektion visningen hos oss på Smuget, ett av mina andra jobb så det var bara som att se gamla godingar igen :)

Det var supertråkigt tat gå hem tidigare eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter men man får njuta medans man kan!



















GÖRSNYGGT halsband av Svenska Laila Bagge. MUMMS!








Design fårn Moods Of Norway


Mummsig väska från Diesel


Pojkarna från Moods of Norway




Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Ser ut som ni hade det bra ;) Hade gärna velat gått men jag hade Zumba time haha. Men blir gärna med på andra äventyr och lanseringsfester. Blir bjuden på en hel del sånna men är så dåligt bra på att dra på dem!

2010-09-04 @ 23:39:07
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0