en till perfekt dag


Lördag blev till träning för första gången efter operationen! 1 månad och 1 vecka har min kropp fått slappa av (lite för mycket, speciellt på maten :P)
Ner på stan en snabbis och träffa min lilla Cecilia för fika på Bagel & Juice och sen vidare skickad till Lise och Hilde och bli stoppad full med Norska våfflor.
Dvs, våfflor som blir mera som  ett bröd än en våffla. Gott men ovanligt.
Kvällen avslutades på jobbet som vanligt med besök från min kollega Endre som dök upp i hel Moods Of Norway kostym. I <3 it!

Så slapp jag dessutom gå hem inatt utan hade pyamasparty med Cecilia hela natten lång.
En helt underbar dag.










Hilde var lite sugen på choklad. Lite...

Jag gillar den uppmaningen.



Brunost, gulost, bringebärssyltetöy, jordebärsyltetöy, römme, smör, sukker og vaffler da. <3


nomnomNOM!!!


Stiiiiligt! Moods of Norway är sjukt snyggt. Liksom väst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kjempe fint design, og søt header. Bra at du er igang med trening, og så fort etter opprasjonesn:):-D

2010-09-19 @ 17:34:44
Postat av: Vilde

Søt blogg

2010-09-19 @ 19:26:42
URL: http://girllifee.blogg.no
Postat av: ♡ MandDz

Gud vilken söt hund! Vad är det för ras? :)

2010-09-19 @ 21:44:03
URL: http://manddz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0