Californication

Jag har en ny obsession och den heter Californocation mend mannen som alla minns som Fox Mulder i X-Files. Det roliga är dock att man Absolut inte får någon känsla av Mulder i denna serien, David Duchovny har verkligen skakat av sig den stämpeln med denna serien!

Jag kan inte annat än att rekommendera den, precis som de flesta andra serier som Showtime produserat (Dexter, Weeds, The L word, United stated of Tara) så har denna otroligt hög kvalitet, riktigt bra manus och skådisar som verkligen är sina roller. I like it!


Kommentarer
Postat av: Theres

roligast måste ju vara att han spelar en sex-addic och han själv på riktigt åkt in och ut från sex-rehanb :))

2010-09-07 @ 09:09:40
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hallå! För strax över ett år sedan drog jag igång en blogg om TV-serien på californication.se men pga studier så har det tyvärr inte blivit mycket skrivande. Trots att den inte är uppdaterad på länge så kommer det fortfarande gott om besökare. Eftersom du också gillar serien så tänkte jag höra om du är intresserad av ett samarbete där jag utvecklas bloggen med design, etc (ingår i min utbildning) samtidigt som du bloggar på den om avsnitten? Givetvis står jag för kostnaderna (domän + webbhotell). Hör av dig på min mail om du är intresserad. :)

2010-11-22 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0