sunday in my heart

Söndag hade jag mysdag, äntligen en ledig dag efter 6 dagars jobb på rad med dubbeljobb 3 av dagarna.
Frukost 14.30, uppringning av Fred och han vän med ett chockerande beskjed...

Fred: Hej vad gör du!?
Jag: Ehh... sover typ.
Fred: Men varför? Det är ju sent! (kl 15.00)
Jag: För jag jobbade natt inatt, då är man trött, hehe.
Fred: Jaha, men vi är ute på promenad och tänker komma hem till dig och fika nu!
Jag: jaaaaha... jaha... ja. Ok då!
Fred: Bra, då är vi hemma hos dig om en halvtimme ungefär.
Jag: Kung! Men du, kan vi inte äta sushi istället?
Fred: Klart vi skall äta sushi. Ses om en stund.

Lite senare när vi köpt sushin

Fred: Det här bli intressant!
Jag: Varför det?
Fred: För jag äter inte sushi?
Jag: Neheeej, varför inte?
Fred: Jag gillar inte sushi.
Jag: Men varför köpte du då?
Fred: Jag vet inte, det kan ju vara kul att variera!
Jag: Du är knäpp.

Senare..

Fred: Kan jag få en hink innan vi börjar äta?
Jag: Kommer du spy?
Fred: Kanske...

Lite ännu senare..

Fred: Ja de här var ju ganska gott. Förrutom när jag nästan spydde.








Titta på ordet i mitten. Första gången jag sett det ordet i print. Ever.


Pojkarna satt uppklädda i skjorta och pullovers. På en söndag.
Själv höll jag mys-standard med leggings och oversize <3

 





En söndag med fruktsallad till frukost, sushi, I am Legend, sällskap till middag och sen en kväll i soffan med Caroline och jakt på olika lägenheter är en perfekt söndag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0