Ursäkta mig :)

Jöses vad jag har varit dålig på att blogga de här dagarna men jag har verkligen hafft världens bästa semster i Härnösand. Hela veckan gick precis som jag ville och jag fivk verkligen göra allt jag hade lust att göra.
Tatuering, fira Wilmas 1års dag, åka runt i Härnösand i bil och titta på alla gamla platser man bott på, hinna att träffa William och Jennie (hann tyvärr inte med Bubban :(), shoppa loss i birsta, äta på världns godaste kinarestaurang, spela bingolotto (hehehe) och massa annat och nu känner jag mig helt utvilad och beredd på 2 veckors natt jobb med bara 1 dag ledigt.


Här firade vi iallafall Wilmas 1års dag!
Thessie har gjort tårtan själv, hon är bäst på att göra tårta. Den är dessutom mjölk och äggfri.
Jättekul att Jennie, som jag gått gymnasiet med och inte träffat sedan dess, kunde komma
förbi med sina 3 barn och fira, käka lite tårta och titta på grannarnas får.




  



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0