Twin Peaks

Har nu börjat sett kultserien Twin Peaks som jag har hört och läst jättemycket om men inte har någon aning om vad den egentligen handlar om.
De senaste 2 dagarna när jag varit ledig och det lämpligt nog regnat en hel del och inte Alls varit någon sol ute så har jag hunnit sett de första 6 avsnitten... och har Fortfarande ingen aning om vad det handlar om.
Men eftersom den har fått betyget 9.8 av 10 på IMBD så tyckte jag att den var värd att se klart, den är bara på 2 säsonger. Och om jag skall erkänna, även om den är lite konstig så blir man helt fast i den och vill se nästa avsnitt om inte annat så bara för att se vad som händer, hehehe...



Nån som har hört eller sett serien som gillat den?

Kommentarer
Postat av: Stine fra kjærestebloggen<3magnus

SV: hehe :P Jeg orker ikke bruke sånn selvbrunings greier, det skal så lite til før det blir orange og det er ikke så pent :p

2010-05-25 @ 11:01:57
URL: http://bestandig.blogg.no
Postat av: missj

Min ABSOLUTA favoritserie of all time! :D Jag följde den slaviskt när den gick på TV!

2010-05-25 @ 19:22:05
URL: http://miss76.blogspot.com
Postat av: Tan

Jag är twin peaks fanboy. Det är en bra serie och det är bra att du ser den. o.o



Det finns en film som utspelar sig innan serien också, som du bör se efter serien. It has david bowie!

2010-05-27 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0