stop pushing...

Är så fett irriterad nu.
Kliver upp kl 12 fast jag egentligen heslt ville stanna kvar i sängen, packar ihop träningskläder och åker iväg för att simma. Har egentligen inte lust att träna men åker iväg iallafall för att vara duktig.
Kommer till simhallen och får beskedet att "simmhallen är stängd i 1 ½ timme nu för rengöring". Hur idiotiskt är det inte att städa simhallen under öppningstiden? Gör man inte det på kvällen eller på morgonen?
Har ju inte med mig vanliga kläder heller så jag kunde träna gym :(

Åker hem i det strålande solskenet och tänker "ok, om jag inte kan träna så skall jag iallafall sola"
Skyndar mig in å på med bikini och shorts, kommer ut.... Och ser en helt molnig himmel.
Tack för den.

Vad kan mer gå fel den här dagen?



Jag har iallafall bra sällskap hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0