Solpremiär

Igår hade jag min första lediga dag och efter att ha sovot länge, stoppat upp massa vinterkläder och skor på vinden och fotat alla skor som jag vill sälja så tog vi en tur upp till parken med en filt och en bok.
Bikinipremiären hade jag tidigare i veckan men tog min andra tur med den igår. Älskar att vara varm och känna solen bränna på huden <3









 

Sen att Drein fick något ryck mitt i natten och ville att jag skulle baka paj till mig själv så vi sprang till butiken och köpte hallon precis innan butiken stängde så blev det lite hallonpaj med marsansås till mig, hehehe. <3


Kommentarer
Postat av: JENNY

tusen tack för tipset snygging : )

2010-05-24 @ 17:10:37
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0