Shlageryra!

Igår på jobbet så var det helt galet fullt med folk!
Vi trodde inte det skulle komma så mycket folk eftersom nattklubben som jag jobbar på hade blivigt vald till att vara Euroclub för alla deltagare i Eurovison song Contest och NRK en inte hade själva efterfesten efter finalen.
MEN! Jag tror att det var någon som hade glömmt att tala om det för folket för efter att finalen var slut blev klubben väldigt snabbt full med alla möjligta folk och vi hade iallafall minst 42 nationaliteter inne på klubben :D
Grattis till Tyskland och visnten! Det var den enda sången jag hade hört innan finalen men den satte sig verkligen på en gång och var i mina ögon hur bra som helst.

Och som jag förutspådde så lade sig Norge bland bottenskiktet ;P


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article7211918.ab

Nu skall jag äta nötter och kosa mig resten av dagen efter att ha jobbat 12 nätter på 14 dagar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch ja det är läskigt men ändå lite roligt att sövas.. Hoppas att inget ont händer mig såklart, men det vore kul att få narkos igen hihi.. Kanske operera något mer ;)



www.friis.blogg.se

2010-05-30 @ 19:08:07
URL: http://friis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0