Ny crop-circle!

Kikade in på aftonbladet och hittade på framsidan en nyhet som utspelat sig i England. En ny crop-circle har nämligen i Wiltshire inte långt från Stonehenge! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7182773.ab

Jag älskar mysiken som omger dessa vete-cirklar och det finns 1000 teorier på hur de har uppstått och även om det är flera grupper som erkännt att de gjort det är det fortfarande många av de som inte kan förklaras.
Jag gillar tanken på att det är någon där uppe som kikar in hos oss och lämnar hälsningar att de har varit här och även om det skulle vara så att varenda en är gjord av människor räknar jag de fortfarande som konstverk för är de inte vackra?


Bild från aftonbladet.













Jag får iallafall ett pirr i magen när jag tänker på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0