MTV 4-life!

Jag är ju helst såld på The Hills och ser alla nya avsnitt på www.mtv.com där de lägga ut ganska omgående.
Nu är vi inne på säsong 6 och Lauren har ju lämnat serien för Kristin vilket egentligen inte gör mig någonting, jag tycker det är extremt underhållande ändå ;)
Det som fashinerar mig mest är dynamiken mellan Heidi och Spencer och hur det fortfarande lyckas isolera sig ifrån allt och alla och Spencer har gått ifrån att vara kontrollerande till att tappa kontrollen helt själv och Heidi som inte gör annat än att skaffa sig nya kroppsdelar.

De andra tjejerna är smala allihopa men på den här bilden ser Heidi nästan ut att gå sönder om man petar på henne. Smal som en sticka.

UPDATE: Såg precis avsnitt 5 av säsong 6 och vad hör jag i mina öron om inte Agnes "Release me"!
You go Agnes!



Har tänkt att börja se på Jersey Shore, mtv's sommarserie som fick väldigt mycket uppmärksamhet i USA men som jag inte hade tid att se när den gick på tv här i Norge men som mtv tacksamt nog också har lagt ut på deras hemsida.

God bless MTV!



Jag är annars ett fan av serier som Jackass, South Park, Aeon Flux, Hogan knows best, Brook knows best, Celebrity Deathmatch, Beavis and Butthead och The City. MTV vågar sig på sådant som andra tv-kanaler inte vågar och jag beundrar att de alltid är nyskapande och vågar testa det mesta!
Nån annan som har något tips eller en favorit som jag missat?


Kommentarer
Postat av: Nätverket Påverka

Nätverket påverka är en löst sammansatt grupp av lärare och elever vars främsta syfte är att förbättra den kommunala gymnasieskolan i Örnsköldsvik. Målsättningen är att med demokratiska metoder skapa opinion och därigenom påverka politiker, skolledare, tjänstemän, lärare och elever. Vår förhoppning är att förbättra gymnasieskolan men också att skapa förutsättningar för kommande studenter.

2010-05-28 @ 10:20:20
URL: http://natverketpaverka.blogg.se/
Postat av: Lea

Jag är beroende jag med! Helt otroligt spännande, haha..

2010-05-29 @ 18:52:01
URL: http://leasplace.blogg.se ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0