Min prinsess säng

Idag slog jag personligt rekord i att sova till kl 16.10 och inte äta frukost förren kl 18, hehehe...
Eftersom jag aldrig hann att sova igår innan jobbet och jag hade ca 5 timmars sömn i kroppen innan jag åkte och träffade Jannie. Därifrån direkt till IKEA i flera timmar och när vi kommit hem ifrån IKEA var kl 22 och jag var tvungen att åka direkt till jobbet så imorse när jag kom hem vid 8 tiden så tyckte jag att jag förtjänade att sova ut ;)

Och hör och häpna, denna gång så leverade både IKEA rätt säng, rätt övermadrass och vid rätt tidspunk!
Inte som när jag beställde min soffa och jag först fick den leverat för sent, så var det fel soffa, sen tog det 1 vecka för dem att hämta soffan, yttligare 2 veckor att levera den nya och när den kom... Så hade de fel överdrag.
Som det då tog en vecka att få avin som jag skulle skicka tillbaka den med, och sen yttligare 2 veckor innan riktigt överdrag kom.

Nästa projekt är sovrumslampor och nya köks-stolar. :)





I <3 my new bed!

Kommentarer
Postat av: Rich.Sale

Haha, du og de forbanna leveringstidene, elsker det! :D

2010-05-28 @ 01:45:57
URL: http://theultimatelife.blogg.no
Postat av: matilda

Härlig säng du!

2010-05-30 @ 11:24:30
URL: http://trashycross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0