Eurovision song contest

Hahahaha! Jag måste bara få lov att skratta åt det faktum att Sverige åkte ut innan finalen, det verkar gå sämre och sämre för varje år. Förra året låg vi väl 5 placeringar fårn bottnen eller något sådant?
Vad som roar mig desto mer är att det faktiskt finns folk som tror att Diderik, Norges hopp, kommer att vinna!
Det tror jag han kan glömma för för det första är låten jättetråkig, för det andra så låter det som en irlänsk folkvisa. Inte nödvändigtvis dålig men absolut inte bra nog för Eurovision song contest.
Den låten som borde vunnit i Norge är Bjørn Johan Muri's Yes Man. Det kanske inte är slager men den är poppig, full av liv och man kommer ihåg refrängen på en gång! 


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article7200914.ab

Får se om jag får träffa vinnaren imorgon, skall iallafall jobba ikväll så då kommer väl hela högen med deltagare vara på nattklubben där jag jobbar :) Oslo har aillafall schlager yra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena tjejen. Läste din presentation här på bloggen, och massor utav det du har skrivit stämmer exakt med mig =0 bor också i Oslo, har katt, pojkvän, vill bli barista osv.

Tänkte också fråga dig om dom bästa festställena här, shopping, parker osv. Ja lite allt möjligt :D har inte hunnit utforska Oslo så mkt ännu, så behöver lite hjälp på traven.

Ha det bra!

2010-05-28 @ 16:56:38
URL: http://randyyy.blogg.se/
Postat av: carro

haha nää bra var vi inte i år :P



Släng gärna in en komentar på min blogg :)

2010-05-28 @ 18:34:21
URL: http://caarooss.blogg.se/
Postat av: Aina

grym header

taggad inför sommaren nu då?

2010-05-29 @ 17:13:38
URL: http://sigit.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jag hejade också på Björn! Men han vann ikke.. :(

Kan tänka mig att det var en jäkla fest igår på klubben! Haha. Jag var så slut efter finalen så jag mötte upp pojkvännen och vi la oss. Höll på att svimma på bussen på väg tillbaka för det var så varmt, vätskebrist och mkt folk så ville bara sova. Btw, jag gillade inte Tyskland hehe.



Ja, det är helt sant att söker man inga jobb så får man inga jobb ;) Helt enig! Men får se imorgon om vad det blir för dom hos läkaren.



Jöss ni bor ju verkligen stort måste jag säga! Synd att det inte är riktiga väggar i lägenheten men jag är fortfarande intresserad ;)



Ja, klart vi ska slå klackarna i taket nån helg då du är ledig! :D

2010-05-30 @ 15:16:47
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0