Energi

Ååhååå, jag ser verkligen inte fram emot inatt när jag skall jobba 8 timmar och sen hinner hem och sova ca 3 timmar innan jag måste på jobb i 8 timmar till >_<
Det gjorde inte saken bättre att jag vaknade imorse en kvart innan jag skulle vara på jobbet, hehe.
Ger mig själv en stor eloge för att jag bara var 2 minuter sen ;)
Fick bara på mig kläderna, slängde ner sminkväskan i handväskan och sprang ut genom dörren.
Sminkade mig, fixade håret och borstade tänderna på jobbet. Har tandborste där just för sådana här mornar och så gillar jag att borsta tänderna efter lunchen. Frukost har jag också på jobbet i form av havregrynsgröt.
Nom nom.

Känns så konstigt att inte jobba med kaffe nu längre. Efter 2 1/2 år så sitter det i ryggmärgen och jag kommer sakna alla rutiner, gratis kaffe, att laga den själv så att den blir Exakt som jag vill och de hyggliga folken som jag jobbat tillsammans med.

Tills vidare blir det en bild på mina Pride and joys.
Brusskåpet och løsveks-kaffe hyllan.
De vill jag alltid ha helt uppfyllda och fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0