Dagens mission

Jag skall försöka göra en ny header, älskar bakgrunden och den headern jag har nu är jättefin, min syster är verkligen superbra på att fixa sånt men det kanske är dags att jag lär mig själv? :P

Jag hann med en tur upp till parken iallafall, så fort jag såg att molnen försvunnit tog jag min bikini och sprang iväg så att solen inte skulle hinna försvinna, hehehe.
Hann med att njuta nån timme i solen, inviga mina nya skor som mina specialsulor går in i och läsa mig fram 50 sidor till i min nuvarande lektyr.
Älskar att jag inte märker längre om jag läser på svenska, engelska eller norska! <3









Kommentarer
Postat av: Anniken

Likte bloggen din ! Fine sko på bildet btw :- ))



fashiontaste.wordpress.com

2010-05-31 @ 18:34:26
URL: http://annikenj.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0