Bloggtrafik.nu

Skall försöka mig på Bloggtrafik.nu och kolla om det är någonting. Har hört bra saker om dem och klickat in mig på deras sida i från Miss0.blogg.se

Här har ni en länk

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=xxikaxx 

Den skall tydligen öka dina besökare samtidigt som den hjälper dig att kanske hitta nya bloggfavoriter :)
Det låter bra för jag har som sagt lite dö-tid när jag jobbar natt så jag behöver något intressant för att hålla mig vaken ;)

I övrigt:

Jag har slut på soyamjölk på jobbet så det blir inge mer kaffe inatt :/
Jag är i stort behov av träning, glömmde bagen hemma så får åka hem och sova först och sen träna
Jag har fått flera finnar, hoppas de inte är relaterade till att jag jobbar natt och det blir en dålig vana :/
Jag har sjukt mycket blogginspiration och längtar till bloggfesten nästa vecka!
Jag har fått lön idag ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Jag är skitnervös men mest glad! Jag kommer förmodligen blogga lite under dagen så in och kika



www.friis.blogg.se :)

2010-05-25 @ 10:38:36
URL: http://friis.blogg.se/
Postat av: Melanie

svar: ååh tack så mycket! :) ja det är underbart med jobb. jag är ju bara 16 år, och hoppade av skolan redan i nian.. sökt jobb sen dess och det är kind of hard när man inte är 18 år fyllda. men jag fick ett jobb, men då skulle jag jobba 8 timmar i sträck utan NÅGON 5 minuters rast, fick inte ens äta lunch eller middag. så jag slutade där, fick knappt nå pengar för det heller..

2010-05-25 @ 11:57:47
URL: http://melanije.blogg.se/
Postat av: Miss0 -svensk tjej i Oslo

Haha, det blir ju perfekt tidsdriv för dig när du jobbar natt ju ;)



Jag har ju själv funderat på att ta extra jobb inom krogen men vette tusan vart man ska söka. Tänker ju själv som dig att man vill vara på nå mer "vuxet" ställe :) Du får gärna hojta till visst ni behöver extra folk framöver ;)



Visst är det typiskt att när man väl är ledig så ska det vara dåligt väder? Så var det för mig förra sommaren hehe. Så min minisemester var inte så bra.. :)



Aha, från Norrland? Vart ifrån? Har massa släktingar där uppe :)



Får man fråga vart i Oslo ni bor? Ja men visst är Oslo mysigt? Det är en storstad men samtidigt en liten by. Inge stress som det är tex i Stockholm osv :)



2010-05-25 @ 18:51:29
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0