bloggtrafik

För de som är intresserade så rekommenderar jag verkligen http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=xxikaxx!
Jag har provat tjänsten i några dagar för att få in lite mer trafik på min blogg och det fungerar bättre än förväntat!
Man har bara en av deras sidor upp och klickar sig vidare genom andras bloggar och sammlar poäng som sedan gör att andra klickar sig vidare genom din blogg.
Jag har hittat flera nya favoritbloggar genom denna tjänst och det är jättekul att hitta inspiration av andras bloggar och komma in på sidor som du kanske aldrig hade besökt annars :)

Använd denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=xxikaxx för att bli medlem och testa!

Såfår du gärna följa mig på bloglovin om du klickar på ikonen på höger sida, det är också en tjänst som jag använder regelbundet eftersom den sammlar alla mina bloggar och säger till mig när de uppdateras.
Då kan jag också komma åt dem ifrån vilken dator som helst och inte bara ha dem sparade i favoritlänkar på min egen dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0