Another hell monday.

Dåkör vi igång med en helvetesmåndag igen då som bjuder på jobb mpndag morgon mellan 10.30-18.30, hem och sova ett par timmar och hinna käka nått snabbt innan det är kjobb igen från 23-06.15 och därifrån direkt till nästa jobb mellan 07-15 tisdagmorgon. Spännande spännande spännande! Heheheh...
Hur skall jag palla det här?
Jaja, det blir väl att leva på kaffe som vanligt, lite svart guld i ådrorna så blir nog allt bättre.
Det härliga är att jag bara har 3 (!) dagar kvar på mitt gamla jobb och jag kan knappt vänta. Äntligen så slipper jag hantera det jag måste ta var och varannan dag nu och få både stå på egna ben och prova nått nytt och slippa en chef som faktiskt glömmer bort sina anställda.

Nejdu, i med vitaminerna så bär det av till första jobb-passet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0