4 sko fynd!

Här kommer bilder på mina 4 skor som jag shoppade i Birsta när jag var hemma i förra veckan.
4 skor i loppet av 15 minuter. Nytt personligt rekord ;)
Var på jakt efter ett par finare flata skor att ha på jobbet och hittade ett par ballerina-lofers i skinn ifrån Vagabond som jag fick in mina specialsulor i.
Att jag sedan kom in på DNA och hittade 3 par skor till 70% rabatt som jag fick in mina sulor i och som satt helt fantastiskt i tillägg till att vara sjukt snygga fick mig att gå i taket. Lycka <3


Extremt snygga lårhöga stövlar som satt smäckat.
Älskar spännet bak och att man kan vika ner kanten om man vill.


Mina nya reseptionist-skor. Är egentligen inte förtjust i lofers med dessa var söta.


Jagade hela vintern efter ett par flata ankelskor.


De hade likadana i vitt så det blev en av varje <3

Vagabond skorna i skinn var 800 kr.

Lårhöga stövlar: 1495:-  -70%   448,50:-
Svarta ankelskor: 1099:- -70%  329,70:-
Vita ankelskor: 1099:-     -70%  329,70:-

Orginalpris: 3693:-
Rean: 2585:-

Pris efter rea: 1108:-




Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Ja men bara kom inom om du har tid :) Alltid kul att mingla med andra bloggare :)



Jadu, jag är sjukskriven sen en tid tillbaka. Men ska försöka börja jobba igen nu under sommaren. Men först drar jag till Mauritius två veckor. Men sen så :) Så det är tack vare Nav som ska betala ut mina sykepengar som strular till det för mig som har gjort att jag har absolut levt minimum i 3 månader. I augusti så har jag faktiskt bott här i två år och jag ångrar inte en sekund att jag flytta hit ^^



Själv då? Du jobbar på hotell och nattklubb? Vilke då? Är det svårt att jobba som receptionist på hotell? Hur länge har du bott här då? Vad ska du studera till hösten? :D

Hehe mkt frågor nu ;D

2010-05-22 @ 22:45:32
URL: http://www.miss0.se
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Btw, 4 par skor på 15 minuter är inte illa pinkat ;D

2010-05-22 @ 22:45:58
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0