Working days

Som vanligt gör sig en härlig vårförkylning sig påminns precis när jag är motiverad att både jobba och träna.
Snacka om att döda motivationen...
Dessutom har dte skett en hel del förändringar till det sämre på jobbet och det har gjort tat jag har tappat passionen för det vilket känns jättetråkigt. Månag förändingar kan vara till det bättre men denna var verkligen till det sämre...
Idag har jag knarkat c-vitamin och te och hoppas att förkylningen är bort snart. Speciallt eftersom jag har en hel helg full av jobb framför mig.

Bjuder på två bilder i jobb-outfit.
Den första bilden är en bra bild på hur mina pupiller nsätan alltid ser ut.
Har tydligen extremt utvidgade pupiller och ser hög ut mesta delen av tiden :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0