Skatteåterbäring

Ush, jag kan säga tat jag faktiskt känner en besvikelse för årets skatteåterbäring.
Den var inte alls i närheten av vad den har varit de andra årena och jag kan heller inte göra några avdrag.
Menmen, men gick ju iallafall plus och inte minus och det är alltid en positiv sak.
Suger också att jag kommer få mycket mindre feriepengar i år så denna sommar kommer jag att slita lite med cash >_<
Skall be både mina jobb att dra 1% mer i skatt så jag får mer tillbaka nästa år.
Tur att man har en rik pojkvän som kommer få både fin skatteårerbäring och en stor hög med feriepengar, hehe.
Känner mig lite nervös för jobbet också eftersom vi idag skall ha ett möte med alla 6 kafeerna om "Omorganisering i kaffebarerna". Undrar vad som händer?

Nu gäller frukost men min nya favorit, Alpros Soyayoghurt med blåbärssmak. Lite branflakes på det och magen mår bra. Klä på sig och gå till jobbet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0