Monday

Monday bloody monday.
Konstigt att vara tillbaka på jobb efter superhelgen. Dessutom dubbeljobb nästa helg, spara massa massa pengar!
Fick min lön ifrån nattklubben och låt oss bara säga att det var fett värt alla extrapass jag tagit denna månaden :D

Förra veckan fick jag in 3 superpass och börjar känna en enorm energi i tilägg till att magen flatat ut siog rejält fick jag även höra på festen att mina armar blivigt smalare så träningen verkar ge resultat på fler ställen på kroppen :D Idag och imorgon vankas det också träning.

Hoppas Drein fått ledigt, isådanafall så bokar vi resa till London i påsk när vi kommer hem idag.
I wanna go and see all the things I haven't seen yet.






Mer bilder från festen kommer ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0