A bright and fantastic morning

Jag är så sjukt less på att spendera så mycket pengar på tandläkaren. Iår är jag uppe i över 4000 kr för att bland annat operera bort en tand som satt i min gom.
För att inte tala om att det är nog det mest smärtfulla jag gjort i hela mitt liv. Att sätta en fyllning över hålet som blev efter tanden som jag gjorde imorse var inte heller någon picknick.
Så nu sitter jag här, yttligare 1000 kr fattigare, med ett ansikte som är halvt förlamat och en mage som inte ätit något sedan igår.

Middagen igår var iallafall sjukt god.
Vi gjorde hemmalagade vår-rullar! Bland det absolut godaste och enklaste jag någonsin gjort!
Det tog lite tid och jag trodde det skulle vara jätte komplicerat men det var superlätt och blev imponerande gott.
Fyllningen föll på en blandning av köttfärs, strimlade bambuskott och lök och riven morot.
Det här skall bli en god vana!




Kommentarer
Postat av: Daniel

herregud e de sååå dyrt i finland!

Här i finland står staten för allt!

2010-03-03 @ 11:49:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0