<3 våren

Ny kläder, ny årstid, nytt humör.

Idag har jag vart sjukt duktig och tagit hela jäkla vare-tellingen. Räkna alla varor i hela kaffebaren och hela lagret, tar ungefär hela halva dagen men nu är det gjort :)
Sker jättemycket grejer och förändringar på jobbet innom den närmsta tiden som jag skall berätta mer om sen.
Skulle iallafall egentligen ha tränat efter jobbet men Drein pappa kom tidigare än planerat hit på besök ifrån Sverige och jag är sjukt trött i kroppen efter monsterpasset jag hade på träningen igår. Man vet att man tränat hårt om man nästan svimmar när man går hem :P

Körde ett påsk-prank på Javier som jag jobbar tillsammans idag.
Jag behövde något att underhålla mig med de sista minutrarna innan jag skulle sluta för dagen och hittade på ett riktigt bra upplägg. Det lät såhär...

Jag: Javier! A girl came here asking for you today.
Javier: Really!? Who, who was it? Was it an indian-looking girl? Did she say something?!?!
Jag: I don't know... She just said her name was Would?
Javier: Would?
Jag: Yeah. Would you like some Tea?

Hahahahaha!! Låg humor.
Det skall förklaras att jag frågar Javier mellan 10-25 ggr om dagen om han vill ha te :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0