Universe, why do you want me to be fat?

Imorse slog universum ett slag mot mitt träningsengagemang.
Jag skulle upp kl 10 men strax efter 11 kom jag iallafall upp ur sängen och för att inte ge mig själv en utrsäkt att sega på så tog jag på mig träningskläder på en gång så det bara vara att åka till gymmet och sätta igång.
Sen började saboteringen.

Inna jag åker skall jag ta fram en långärmad tröja och lyckas välta ner en glasburk full med grus so har innehållit guldfiskar en gång i tiden. Den burken behövde jag knappt Nudda för att ha glas och grus över hela golvet.

Jag åker sen till träningen och det tränings-sentret har naturligtvis stängt för sommaren. Tack för den.

När jag kört klart på spinningcyckeln, är svettig och trött och skall ändå styrketräna efter för jag tänkte att nu jäklarimig skall ingenting få hindra mig...
Då går brandlarmet och alla måste utrymma byggnaden.

Tack för den!
Nåja, hanna iallafall få 40 minuter på träningscyckeln och sen gick jag i tillägg hem ifrån träningen för att få röra på mig lite extra.

En dusch, solning och frukost på flingor och soya i parken och en tripp ner på stan och bestämma vilken laptop jag skall beställa till skolan i höst och jag är redo för middag. Fläskpannkaka. <3




Den här datorn skall jag inte köpa. Penis-laptop. Även om det skulle vara praktiskt ibland.


Óversize + leggings är min addiction. <3




Kommentarer
Postat av: Tan

Penis-laptop. O.o



Mia's EEE-laptop och Mathias större laptop har typ batteritider på åtta timmar om de bara chattar etc.

The bastards. Mina har 1.2h. -.-



Jag drömmer om att någon dag ha en laptop med äckligt lång batteritid och mobilt bredband.

2010-06-22 @ 00:48:35
URL: http://tan.blogg.se/
Postat av: amanda kling

jag är med & tävlar i erikas fototävling, och det vore kul om du ville rösta på min bild (nummer 1) :)

rösta här: http://eerikag.blogg.se/2010/june/rosta.html#comment



förlåt om du tar detta som reklam, skriv då en kommentar till mig & säg ajjabajja :))

tack på hörhand, & ha en bra dag!

2010-06-22 @ 11:19:40
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0