sommarfräsh

Idag var jag sjukt duktig, jag klev för det första upp vid 10 när min nya standard egentligen är minst till 12, så drog jag till simhallen och simmade av mig ett par längder så jag tillochmed är lite öm runt knäna och i axlarna nu :)

Efter simmning promenerade jag som vanligt bort till gammla jobbet för att äta efter-tränings-frukost med Sarah och Carmine och idag stog 2 ägg och 2 päron på menyn. Försöker komma tillbaka till beach 2010 rutiner som jag blivigt väldigt slapp med både matmässigt och träningsmässigt. Känns iallafall bra att första träningen för veckan redan är avklarad på en måndag :)

När jag kommit hem kom min frisör som avtalat 1 1/2 timme sent, det är standard :P
Han lade in ännu mer slingor i håret på mig så nu börjar det bli riktigt ljus och sommarfräsht!

Lite bilder från sist jag blev slingad och bilder på några som jag saknar.
Jag fick nämligen ett brev hem idag från min 3 1/2 åriga systerson som jag misstänker att hans mor har hjälpt honom att skriva. Fick brevet och bilder på min systerdotter!

Mosters hjärta smälte iallafall.






Mosters lilla prinsessa badar <3


Och mosters stora prins bygger grävmaskin




Kommentarer
Postat av: Theres

bilder, bilder, bilder!! Vill se sommarfina ika! Själv färgade jga håraet mörkt herromdagen för att sanna skulle lägga nya slingor. Men så fick jag gratis clips-hårförlängning av lisa som passade perfest i mitt mörka hår. Ska ha tjejkväll med petra på fredag så då ska jag pröva dem!! :)



Vad glad jag är att du tyckte om brevet, Alvin kanske fick liiiite hjälp ;)

2010-06-15 @ 08:29:12
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0