Snabba cash

Nu har jag äntligen sett filmen som alla pratat i flera månader om, Snabba Cash.
Den har nu kommit även hit til Norge och igår bestämmde vi oss för att gå och se den.
De andra var inte så överbevisade men jag älskade den! Den var verkligen superspännande och verklig och skådisarna gjorde ett kanonjobb.
Böckerna sägs vara superbra och nu måste jag se nästa film Aldrig Fucka upp.

Joel Kinnaman har ett superintressant ansikte och var snygg i både bratfrisyr (som jag vanligtvis hatar) och snagg.


Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg du :) följa varandra via bloglovin så kommer båda upp på lite listor.. sen tänker ja läsa din också för den va ju inte dålig :)

2010-06-27 @ 17:04:42
URL: http://tobbs.se
Postat av: Emelie

JAG. MÅSTE. SE. DEN.

Har precis blivit färdig med boken. Galet bra!

Hoppas du haft en fin midsommar sötnos! Kram

2010-06-27 @ 21:47:53
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0