Produkt tips

Handlade lite på H&M härrom dagen.
Man måste älska skönhetsprodukter och vi tjejer älskar att ta hand om oss själva.
Jag är helt såld på målade naglar och har gärna olika färger var och varannan dag, jag försöker mig också på att få ljusare hår utan att bleka allt på en gång.
Nu senaste köpte jag in dessa produkter...


Lerfärgat har varir populärt på naglar under våren och jag hittade en fin blålerefärg.
Färgen heter egentligen Miss Stone Heart och finns på H&M för 39.90:-



Gliss inpackning är en favorit och gör det torraste och tovigaste håret mjukt och silkeslent!


Testar på den här nu och skall se om den håller vad den lovar vilket är att bleka håret långsamt ett par nyanser med bättre effekt med värme från hårtork och sol.
Jag kör stenhårt på denna efter mina närmaste duschar och hoppas på ett bra resultat!


Kommentarer
Postat av: Maria S

snyggt nagellack :D

2010-07-01 @ 10:34:02
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: petra

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!! Anvand inte den sprayen! jag var tvungen att klippa av ca en dm har efter att jag anvant den! Den forstor haret, det blir som tuggummi...

Kram och grattis pa fodelsedagen i efterskott!

2010-07-04 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0