Nattvakten

Hahaha, skönaste nattvakten jag jobbat med de senaste dagarna.
Han och jag har suttit och snackat och druckit kaffe varje natt, gått nattrunda där han hittade en heliumballong som han inhalerade och snackade med smurf-röst så jag nästan bröt ihop och ikväll kommer han in på kontoret och har ett sånt fett smil i ansiktet att jag anar oråd.

Då har han hittat min blogg och ritat in ett alldeles eget "Shhh..." märke på sitt finger!
hahahah, så jäkla bra. Där satte han dit mig rejält.

Det är förövrigt bara folk ifrån Norrland som är såhär dryga,
Erik är ju ifrån Skellefte så norrlandshumorn satt iallafall där den skulle. ;)



Nu skall jag njuta av en vecka ledigt med bara jobb ett par timmar på fredagen.
Jag är sjukt sliten efter så många jobb-nätter på rad. Att sova är en lyx ;)


Kommentarer
Postat av: Erik

Haha tack för den :) Hoppas du koser dig på jobb, själv går jag på 7 dagar fri nu ;)

2010-06-10 @ 07:59:12
Postat av: Erika

Gud va fin den rosa bikinin med körsbär är :D

2010-06-11 @ 11:58:36
URL: http://staarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0