my last day

Äntligen har sista natten gått och damn vad det har varit dramatik på hotellet inatt!
Densamma gästen som jag ringde ambulans åt igår har hittat på saker Hela Natten Lång och jag fick ringa securitas flera gånger.

orkar du inte läsa/är du lättäcklad så hoppa ner till bilderna istället :)

00.00 gästen ringer och ber mig boka honom till på måndag.
Jag har då fått veta när jag kommer på jobbet att han skall bli utslängd unde rmorgondagen för han inte har betett sig bra emot restaurangen och att jag inte skall gå upp på hans rum om han ber om det.
jag säger att vi är fullbokade varpå han blir förbannad, skäller ut mig, kräver ett rum och sen slänger på telefonen.

01.30 Gästen ringer och ber mig komma upp och städa på han "skitiga rum".
Jag säger att vi ordnar det på morgonen och att jag inte kommer upp. Gästen lägger på telefonen.

02.30 gästen bröjar vandra runt i hotellet och går sen ut. Jag ringer securitas med gästen tar sig in samtidigt som en annan gäst innan secutitas kommer på plats.
Ber securitas gå upp på rummet och kolla att allt är ok.
Gästen vägarar släppa in securitas och sätter på en porrfilm på högsta ljud.

03.15. Gästen kommer ned i receptionen med gylfen öppen och ber mig ringa en taxi för att åka på akuten.
Securitas kommer och stannar med mig tills gästen åkt iväg i taxin.
Vi går upp och kollar på hans rum och är täckt av bajs, spya och mat på väggar golv och i sängen.

05.30 gästen kommer tillbaka och säger att han har fått syrgas och går direkt upp på rummet.

Resultat: gästen blir FETT utslängd.
Med en räkning på över 15.000.



Efter jobbet så gjorde jag mig själv stolt igen och drog iväg till badhuset och simmade direkt efter jobbet! (som jag nu förstör genom att äta bolle :) Hem och lägga sig efter bara 1 avsnitt av Nip/tuck och sen upp och promenera med mig frukost till parken.
Stekte där hela dagn innan jag tog på mig kläder och drog ner till stan för att byta två plagg som var för liten/stor och sen hem och möta upp lilla fröken Pontén, min date til på lördag på 25-års festen.
En sushi och fruktsallad senare och jag känne rmig generelt supernöjd med dagen :)


Inatt har jag byggt IKEA barn-möbler. Smen liten hobby sådär :P






Vad menar du med "du suger ju in magen så hårt du kan" nu förstår jag inte vad du menar :P


Vetefan vad som hände med Sarahs ögon men de blev sjukt läskiga!


Sarah är en kinapinns retard. Hon tappade, mosade och hedde sönder sina sushibitar Överallt!
Det är ju naturligtvis inte alla som lärt sig äta med pinnar sedan man var 6 år ;)


Min nya obsession. Jag vill numera äta detta till frukost Varje dag!


jordgubbar + annanas + kiwi + nekratarin + te = <3

Kommentarer
Postat av: paulina♥

åh smart!

2010-06-17 @ 23:09:31
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Theres

ÄCKEL!!!!

Hahahaha att han fick den notan, rätt åt han!



DU jag behöver en födelsedags-present lista! NUUUU!

2010-06-18 @ 08:10:55
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0