Min hobby

Jag har som hobby att lista ut vilka andra serier och filmer som skådespelare har varit med i eller lånat ut sina röster til. Nu senaste så lyckades jag placera Special Agent Dale Cooper ifrån Twilight i 2 andra roller.
Den ena som Trey, Charlottes första man i Sex and the City och nu i det senaste så har han gjort besök i Desperate Housewifes.



Ikväll såg jag sista avsnittet av Twin Peaks och jag måste säga att även om serien fashinerade mig och jag inte kunde sluta se på den så är det inte den bästa serien jag har sett. Jag förstod inte vad som pågick hälften av tiden men jag tror det är lite av charmen med denna serien. Den får 6/10 av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0