här kommer alla känslorna på en och samma gång

igårkväll festade jag med ett helt gäng med skåningar!
Tro att jag kännde mig lite ensam som Norrlänning i själ och hjärta, men det gick superbra.
Kännde halva gänget sedan innan och det blev som en liten reunion av alla baristaer ifrån mitt gamla jobb, hälften som jobbar kvar och hälften som slutet.

Jannie fyllde iallafall år så henne måste vi fira fast det var en måndag.
Väldigt bra timing efter som det var "Last monday" ute och det bara var branshfolk på klubbarna, hehehe.
Som vi säger här i Oslo, "Partysvensker Go Home"!


Kvällens musik: svenska klassiker/ vm låtar
Kvällens outfit: svart (förlåt sommaren!)
Kvällens humör: På TOPP!
kvällens mat: melon, ostbågar och kladdkaka
Kvälllens dryck: energidryck baby, all the way
KVällens bästa: Att bli vän med någon man inte pratat med på 1 år




Jannies födelsedags outfit som vi hittade på dagen.
Denna klänningen köpte jag nästan til bloggfesten! http://xxikaxx.blogg.se/2010/june/miss0s-bloggfest.html
Shalen fick hon av mig tillsammans med en partyväska!


Jag hatar att sitta bredvid andra på bild, jag blir alltid så freaking vit!




Mina favorit-tjejer, Lona (barista)- Min lilla dansk, och Jannie (barista)- Min lilla skåning <3


Som sagt, jag ser freaking vit ut! Jag lovar, jag är solbrännd!
Emelie, JAg (barista), Cecilia (barista)




Alla killar på festen såg ut som manliga modeller i parfym reklamer typ, haha.



Jannie (barista) fick den här i present på kvällen! Passade perfekt i storleken och det roliga är tidigare på dagen när jag skulle hjälpa Jannie hitta klänning så hittade jag den här i affären. När jag så hittar Jannie och hon vänder sig om så håller hon i samma klänning! Den var i fel storlek och sen på kvällen får hon den här i present av en som inte ens visste att vi kollade på den på dagen och den perfekta storleken! :D




Alex/Lexi (barista)


Emelie och Yasmine (barista)


Såg min favvo-bil på vägen hem igår. I <3 it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0