Dagens

Har redan hunnit åka och simma och nu ligge rmin frukost i form av fattig riddare med banan och väntra på mig i stekpannan. Jag simmade längre än vad jag hade planerat och kännde mig riktigt nöjd med mig själv och hade egentlugen lust att köra på ett tag till när jag kännd ehur dte började bränna på vaderna. Gick upp ur bassängen för tat titta på dem och de kliade och sved jättemycket.
Tyckte det var dags att gå upp då och i duschen så började de svullna upp och bli knallröda och bränna som eld.
Blev riktigt rädd!
Men sköljde dem med massa vatten och tvättade av dem med tvål och smörjde sedan in den i hudlotion och efter 30 minuter så lade sig svullnaden och rodnaden.

Nån som fått sånt förrut av att bada i klorvatten?
Jag har ju aldrig hafft problem förrut...

Nu blir det att äta frukost ute på gården i solen så att katten skall få vara ute lite,
annars blir hon väl galen och river lägenheten, he he he...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0