äshpannkaka...

Mina planer för dagen gick helt åt skogen.
Hann iallafall med en dush och en tur till parken innan en hög med moln saboterade resten av dagen och lite fel infyllning av papper till CSN hindrar mig ifrån att skicka in dem och gör att jag måste skriva ut nya.
Den planerade turen till Wayne's Coffe där jag skulle bli bjuden på fika av Drein gick också direkt åt skogen när vi kom till Wayne's och de jäklarna hade ändrat öppningstiderna 2 timmar.

Det blev en sväng ner på stan och inhandling av katthalsband, skrivare och choklad att trösta mig med och resten av kvällen spenderas i min soffa efter att jag också fick beskjed från jobbet att de inte behövde mig iallafall.




Jag tycker att blondsprayen jag köpte verkar fungera. Tycker jag långsamt
blir ett par nyanser ljusare iallafall. Så blir det mer slingor om ett par veckor.


Frukstsallad på honungsmelon, kiwi och nektarin med bok i parken.
Perfect kombination.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se, nya tips varje dag. I min blogg hittar du lite mer än bara skönhetstips nu är det två tävlingar igång. Titta gärna in hos mej och säg vad ni tycker :) Kram Canez

www.nattstad.se/caanez

2010-06-29 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0