Another perfect day

Igår hade jag sjukt shoppingtur igen och nu är det nog slut med att handla upp pengar för mig p åiallafall en månad :P Efter att ha varit på stan i ett par timmar så skyndade jag mig hem, gick till affären och köpte en en-gångs-grill, korv och korvbröd och andra tillbehöv och lade mig i parken och väntade på att pojken skulle sluta sitt jobb. Invigde min nyfyndade bikini i solen och hade det allmänt bäst innan pojken slutade, kom och satte igång grillen och grillade till oss medans vi låg och myste på en filt.

Kan man ha det bättre?




Invigning av en av mina nya t-shirtar. Är supernöjd!


Drein hade brännt sig rejält under dagen och fått sig en linnebränna ;P


Min nya bikini för halva priset ifrån BIKBOK. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0