Another night, another day...

Ush, inatt hände det läskigaste på hotellet! Jag fick ringa en ambulans för att en gäst hade and-nöd och ont i bröstet! Och när ambulansen kom hade bakdörren gått i baklås så jag kunde inte släppa in dem.
Det gick bra till slut och gästen kom tillbaka frampå morgonen och hade fått reda på vad det var som var fel så han kunde gå upp och lägga sig utan att jag behövde vara orolig för att han skulle sluta andas.

+ poäng till mig iallafall som efter jobbet drog iväg och simmade!
Fatta inte att jag orkade efter en hel natt men efter att ha kört slut på mig i poolen var det så sjukt skönt att komma hem och lägga sig i sängen så jag somnade som en sten :)

En ny dag i solen och inatt har jag min sista natt innan jag går av och har ett par dagar ledigt.
Frukost i parken kan gott bli en ny tradition om jag får bestämma!


Vatten melon + banan = namnamnam


Det är så sjukt skönt att äntligen ha sol här i Oslo!


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

Åh, vattenmelon och värme vore ju inte helt fel just nu!

2010-06-16 @ 16:59:35
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Theres

vad hemskt!! Men skönt att det gick bra. Vi har sol här, men typ bara 15 grader detta har vait i dag, annars skitväder och likaså i helgen, skit skit skit, 10 grader, kallt och regn :(((((

2010-06-16 @ 17:31:51
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: paulina♥

härliga sommarbilder :)

2010-06-16 @ 21:16:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0