natten till idag

Jobbade andra natten på hotellet igår och inatt igen var det fotbollsuniform som gällde! Vi skall tydligen ha de på oss varje dag fram till i augusti.
På något vänster fick jag också för mig mitt i natten att ligga på golvet och göra plankan, hehehe.
Sista minuten ångest inför att vara snygg och smal på min födelsedag imorgon?

Dessutom fick min kropp för sig att helt stänga av sig själv inatt.
Jag märkte att jag var trött när jag satt framför datorn när jag helt plötsligt ryckte till och väckte mig själv och märkte att jag då låg med huvudet på skrivbordet, det hade gått 10-12 minuter och det låg en liten pöl med dreggel, hahaha!

Nu skall jag peppa middag och Nip/tuck, sova och sen jobba nattklubb resten av natten!


Kommentarer
Postat av: seppte

Fin blogg :) Lust att va med o tävla ?

Kolla mer på min blogg ! :D

2010-07-02 @ 20:38:36
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0