lyckliga slumpen

Igår skulle jag bara ta en snabbtur ner på stan och träffa Hilde efter att jag vart och simmat och ätit frukost så jag åkte ner och mötte upp henne och Fritz. Hilde blev superfin i hatten och efter en tur till biblioteket kom jag hen med olika filmer och tv serier som jag skall frossa i när jag inte är på jobbet. Jobbar nämligen fre, lör, sön ;/

På vägen hem i trikken mötte jag Gabi och det slutade med att vi stog och pratade så länge tat hon bjöd in mig till sin lägenhet och vi satt där och käkade isglass tills vi blev hungriga och hon bjöd med mig på Thai Restaurang :)
Älskar när man träffar folk spontant och hittar på något oplanerat :D


Hilde och nya hatten. Knäppt att något som jag skulle vara skitful i passar henne asbra!
Hilde och jag jobbade på kaffebar tillsammans.


Fritz Van Essen Alles. Oftast ser man han bara som ett vitt blurr som springer förbi :P


Jag jobbade som barista och Gabi jobbade som kock i kantinan bredvid kaffebaren.



Det roliga är att för 2 månader sedan var hon svarthårig och jag mörkbrun :)


Där ser ni, klänningen jag lade upp bild på igår som blev så suddig är
riktigt snygg i verkligheten :)


Dessutom var mitt hår sjuuuukt fint igår ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg du har!

Allt bra?:)

2010-07-22 @ 16:18:23
URL: http://malinpantzar.blogg.se/
Postat av: sarah

vilken söt hund (:



Trevlig kväll! :>

2010-07-22 @ 17:56:58
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Johanna

härliga bilder :)

2010-07-22 @ 20:32:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

hello babe!

jag kommer från norrköping. hade lite otur på lördagen, då hade ovädret ankommit sverige också, men de andra dagarna var vädret fint!

brukar faktiskt inte så väldigt ofta köpa skor och kläder i flera färger, mest basicplagg och sånt som är superbilligt :D

2010-07-23 @ 14:19:05
URL: http://anniball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0