Lona is back!

Igår kom äntligen min lille dansk hem ifrån sin semester och jag hade säkert varit lite gladare över det om det inte var så att hon fick mig att vänta 2½ timme på stan på henne.
Då var jag inte så glad.
Men hann iallafall fynda 2 klänningar på Zara till extremt bra pris och efter att Lona följt med mig och shoppa 2 par skor och en fika på Wayne's (förlåt mig diet!) så var hon förlåten.

Efter två dagars shopping i Göteborg och Oslo så är mina fötter döda så middagen spenderades på en kinarestaurang tilsammans med Drein och hans vänner och jag fick min första lycko-kaka ever!



Lite less efter att ha spenderat de senaste 40 minuterna i samma sko-butik och vänta på Lona som "kommer snart" :P


Hon var egentligen jätteglad över att träffas, det var bara jag som sade till henne att se normal ut på en bild för en gångs skull, hahaha :P


Hehehe, Drein och Nico var så välsynkade, båda käkade spicy soppa,
man ser svetten på pannena på bägge två








Tydligen så komme rjag att bli en superkänd bloggeska. För det har min lycko-kaka sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry du måtte vente på meg ikaa:) hilsen Lone

2010-07-30 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0