lilla fröken nattvakt

Idag gjorde jag det.
Den förändringen som jag sade att jag skulle göra det ringde jag imorse och gjorde.
Efter att ha jobbat hela natten och var helt slut på morgonen kom receptionistchefen in och skällde återigen ut mig för samma som hon hade gjort förra gången jag jobbade och hintade åt att jag inte var duktig alls.
Jag hade egentligen bestämmt mig innan men efter det så var det mycket lättare att ringa på eftermiddagen efter att jag vaknat och säga att jag inte ville jobba där mer.

Yes. Jag har sagt upp mig.
Och det känns fantastiskt...






´

Nu har jag bara 4 vakter igen...

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hoppas du får en toppen dag! :-)

2010-07-15 @ 00:35:53
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0