G.I Joe

Såg film igår med de skånska brudarna här i Oslo och valet föll på G.I. Joe. En riktig B-film som varken höll i budget, dialog eller skådespeleri.
Många gånger såg filmen ut att vara ett data-spel och det var riktigt pinsamma dialoger hela filmen igenom.
När jag var tvungen att gå innan filmen var slut eftersom min sista trikk hem gick så kännde jag inte att jag gick misste om något speciellt, filmen var förutsigbar och töntig.





Dock var det en hel hög med kändisar i filmen!
Varannan minut så var det någon av oss som ropade, "MEN! Han/hon är ju ifrån...!" Hehehe
Vi tar en rollspels lsista och deras mest kända filmer/serier/roller.



Joseph Gordon Lewitt från "3dje klotet från solen"




Ray Park som Toad i X-Men och Darth Maul i Star Wars



Marlon Wayans känd speciellt ifrån Scary Movie filmerna!



Adewale Akinnuoye-Agbaje som är känd för mig genom Oz och Mumien 2.



Jonathan Pryce känd ifrån Pirates of the Caribbean



Arnold Vosloo som jag ÄLSKAR! Han spelar mumien i Mumien filmerna.
Denna mannan är så het så det nästan inte finns ord för det!



Brendan Fraser hade en mini-roll, även han känd ifrån Mumien!



Och sist men inte minst en bi-roll till Karolina Korkova, känd som en av änglarna
för Victorias Secret :)
Hon hade en as-störig röst som skar i öronen >-<




Mitt betyg? Bra skådisar, dålig film. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0