generell ångest

De senaste dagarna har allt slagit mig på en gång från jobb och skol ångest till 24 års ångest och mittlivskris (det får jag iofs vaje år, jag hatar att bli äldre och fylla år) ångest för 2 års-krisen för årsdagen som jag och Drein snart har.
För alla saker jag inte gjort än.

länder jag inte besökt än
att bli äldre utan att kunna kontrollera det själv
att inte utbildat mig än
jag har inte druckit alkohol sedan jag var 16
få gjort tatuering nummer 3
att jag skall sitta i ett nordiskt land i 3 vintrar till
att dö utan att ha varit 100% nöjd med kroppen
flytta och bo utomlands (inte Norge) minst 5 år
både för att få/inte få barn
mitt framtida bröllop om det någonsin sker


Det är så många "now or never" som man går miste om.
Jag är snart 24 och det känns som att livet rinner emellan fingrarna på mig...


Det är tur att jag har en del saker i bagaget som jag är nöjd med.



Nyfödd Wilma sommar 2009 i Oslo.
Thessie, kära syster, kom snart.
Saknar dig och familjen så jag nästan går sönder.


Kommentarer
Postat av: Tan

I think I can claim that I sympathise and know the feeling. >.<

2010-07-02 @ 12:50:10
URL: http://tan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0