att behålla humorn

Ibland måste man bara se humorn i en situation och om du har slingat håret med slinghätta, då kan du iallafall lära dig det snabbt :)
JAg är grymmt het i slinghätta, det är bara att konstatera, hahah :P

Idag hann jag iväg till norska CSN för att tigga pengar och det verkar som att jag är inne på rätt spår där :)
Nackdelen är att man får så lite betalt att man måste ha ett jobb vid sidan om , inte en chans att man klarar sig på 8900 kr i månaden.
Efter det var det en sväng in till stan och jaga efter sling-färg, silver schampoo strumpor och lite annat smått, gott och tråkigt innan Jannie mötte upp mig och vi drog hem till mig och lagade luch innan hon "snabb-slingade" mitt hår på 2,5 timme :P

Resultatet blev Perfekt. Allt det mörkbruna är nu borta från överhåret!


Skelande i hårfärgningströjan med slingättan på plats. Hell yeah!



Jag saknar min piercing i örat! Jag och Jannie gjorde samtidigt men min växte ut :/


Färgen blev makalöst perfekt och efter en behandling med silverschampoo, inpackning, balsam och leave in treatment gick det att borsta ut också ;) Sen att silverschampoo kostar 200-300 kr flaskan är kanske mindre kul.

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå där! :)

ja choklad funkar, och solsken, och så shopping! då mår man lite bättre.

ja absolut, självklart ska vi ses :) har semester nu framöver, kanske kan ta och hooka upp då någon dag!?

2010-07-13 @ 00:17:35
URL: http://anniball.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Fasiken vad snyggt!

Allt bra annars då?

2010-07-13 @ 22:56:37
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0