Transformers, rise of the fallen.

Såg iallafall på en av mina julklappar i lördags, love Transformers!



Jag får helt frysningar av Transformers, bara jag hør titelmelodin eller ser bilder ifrån filmen eller någon av skådisarna. Transformers 1, best movie of all times.
Megan Fox or Shia Lebouf can have me any day.
Gillar också att det är en av de få filmerna som Hollywood-humorn verkligen passar in i. I många anarda filmer/actionfilmer blir den ofta malplacerad och får filmen att kännas töntig eller tar bort allvaret (perfekt exempel är 2012)






Kommentarer
Postat av: Molly

Najs att det finns fler brudar som gillar det :) Min absoluta favoritserie! Får hela boxen :D Bäst!



Hehe, det är svårt att fota djur. Har nog aldrig fått en riktigt skarp bild på Frasse utan blixt :P

2010-01-04 @ 17:03:54
URL: http://molkan.se
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; jag börjar jobba 1 feb igen. om jag får havandeskapspenningen beviljad den här gången oxå så hinner jag ju bara jobba i 2 månader innan det är dax att vara ledig igen. Jag jobbar som PA till en 8årig liten tjej!

2010-01-04 @ 17:08:39
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0