The day off

Skönt med söndag idag och jag har tvätt och städ-dag, bakning planerad och byxor att sy upp :)
Härligt med en dag hemma och sen ikväll kommer mitt favoritprogram, Deadliest Catch, på tv. Nice.

Planeringslista för dagen:

Dammsuga
Dammtorka
Diska
Sy upp byxor
Tömma kamerna för bilder
Lägga in bildern apå extern hårddisk
Bada katten


Igår kom jag inte utanför dörren förren kl 15.20, hehe. Det gick väldigt bra att sova fast jag bruykar ha så svårt med det när jag jobbar dagen på kaffebaren och natten på nattklubben.
Trodde att Drein skulle ligga i koma hela dagen för han såg så slapp ut men på kvällen fick han nått ryck, sprang till affären och lagade två-rätters suprise middag till mig :D


Innan jag drog ne rpå biblioteket och lämnade igen böcker och lånade filmer


Tyvärr hade de slut på de byxorna jag ville ha :(


Drein. I komaläge.


Alkoholfritt bubbel, just the way I like it :D


Toast mede lufttorkad skinka, grönsaker och med en torkad tomat till. Nam!


Drein fick inspiration till att laga skinka och chilifylld kyckling med morotsragu
och en fräsh sallad med äpple till. Jag hade tur igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0