Planer för dagen

Nu när jag äntligen vaknat till liv (är egentligen dödstrött!) så har jag fikat och skall strax göra mig iordning för att åka ner på stan och gå igenom mellandagsrean! Kanske fynda något spännande, skor står iallafall på menyn, men kläder brukar jag nästan alltid ha otur med då det antingen bara finns fula grejer kvar eller storlekarna XXL eller XS. Tycker vi satsar på skor och andra spännande saker :)
Dessutom har jag inte druckit kaffe på 2 veckor nu, skulle sitta riktigt fint med en varm cappuccino på soyamjölk med kanel på toppen. Mumms!

Bjuder på två bilder på min hemrese-outfit också.
Spanskt fynd på surf-shop i Arreccife.




Kommentarer
Postat av: Therese

vilken underbar tröja :)

2010-01-02 @ 15:10:05
URL: http://fluffydeamons.blogg.se/
Postat av: Nightfall

sv: tack så mycket! går oftast utan löshår faktiskt och när jag fönar håret blir det rakt, men om jag låter det självtorka blir det sådär vågigt :P

2010-01-02 @ 20:48:04
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0