omg, kill me now

Jag är så grise-trött idag!
Fy fan, trodde aldrig jag skulle klara hela kvällen igår.
De hade 3 olika band på scenen som jag jobbade på under kvällen och dessutom flera event på huset så det var Knökat med folk ifrån kl 20 till kl 03. Jag slutar vanligtvis 4 men det tog mig 1½ timme att städa så jag drog inte ifrån jobbet förren kl 04.30.
De andra ställena hade inte alls så mycket folk så jag fick till slut be om hjälp för det var inte en chans att jag skulle ha klarat att hinna rydda allt själv under kvällen så en av de engelska killarna kom och hjälpte mig plocka glas, rydda undan och hämta vad bartenderna behövde.
Jag skulle också få till att äta under kvällen och beställde en sallad och när jag hade kontrollerat att lokalen var ok hämtade jag en ersättare åt mig och sade till bartenderna att han skulle vara där och att jag skulle äta lite snabbt.
Men ikke, de spang efter mig och sade att jag inte fick ta paus då.
Fast allt var under kontroll. Och fast jag hade fixat en ersättare.
Idioter.

Men kvällen resulterade i en hög med dricks även om jag var dränkt i öl, fötterna värkte och hjärnan slutat fungera. Planen är att jag skall ut ikväll men det känns som att jag har kört ett 6 timmars träningspass.
vi får se :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0