Myskväll

Efter att ha gått på stan i -18 i flera timmar blev jag less och gick hem till min soffa med ett av mina shoppingfynd. Skönaste pyamasen för 99 rabatterade kr på Lindex.
Bilder på alla fynden kommer senare.
En positiv sak är att jag ringde tandläkaren eftersom de inte ringde mig upp dagen efter att jag varit där som de skulle och ge mig beskjed om de kunde operera min tand där eller inte.
När jag ringde sade de att de behövde fler bilder och eftersom jag var i närheten gick jag in på en gång och tog nya röntgenbilder. Eftersom jag tydligen är ett "specialtillfälle" så fick jag lägga röntgenplåten På tungan och sitta helt stilla medans de riktade röntgenapparaten snett uppifrån, rakt över mitt öga før att få med tanden som sitter i gommen.
Weird.
Iallafall så konkluderade han med att de kunde göra den där och det nätta priset skulle bli 1800:- Crap.
Dessutom kommer jag inte att vara nedsövd när de skall skära upp och sy tandköttet som kommer ta ca 1 timme. Frågade om jag fick ha support och jag får ta med mig en person, dessutom skall jag ha I-poden på högsta volym så jag inte hör allt äckel.

Är det någon annan som tycker det är helt jävligt att betala så mycket pengar för något som gör så ont?




Här är Snooze när Drein stog och hoppade i soffan.
Hon ser helt livrädd ut :P
"Neeeeeejsnellapapa, integöraså!" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0