It's all a blurr

Vad skall jag säga?
Hela den här dagen har försvunnit i en dimma av sjukdom.
Jag har så ont i huvudet, stygnen i munnen spänner, har så ont i halsen och känner mig så förkyld, har ingen energi alls och min mage värker.
Min kropp har så överallt. Får man en sak så känns det som att 10 till ramlar in.
Och det här sker gärna när jag tänker att det går jättebra på jobbet och att jag inte vill vara sjuk på flera månader och när jag får erbjudande om att jobba några fler pass och tjäna lite extra cash.
Fan vad less jag blir!

Prioriterat idag:

Soffan
Vatten
Film
Halstabletter
Filt
Fjärrkontroll


All my energy's gone. Dear lord, when will you cut me a break?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0